Jak skutecznie wypozycjonować kardiologa?

Współczesny pacjent gabinetów lekarskich, to pewna, świadoma i zdecydowana osoba, która do konkretnego specjalisty trafia nie bez przyczyny. Praktycznie każdy z nas na wyciągnięcie ręki ma ogromne zasoby internetowe, w których można znaleźć sporo informacji na temat różnego typu schorzeń, innowacyjnych zabiegów, dobierania medykamentów i leczenia. Nic więc dziwnego w tym, że wiedzę chętnie czerpiemy z sieci. Internet wykorzystujemy także do wyszukiwania najlepszych specjalistów działających w naszej okolicy. I tu pojawia się sedno sprawy. Jeśli lekarz, chce zdobywać nowych pacjentów, to poza pocztą pantoflową powinien zdecydować się także na nowoczesne zabiegi marketingowe. Jednym z takich rozwiązań jest na przykład pozycjonowanie stron. Jeśli na przykład mamy na myśli dosyć szeroką specjalizację jaką jest kardiologia, to każdy z lekarzy może mieć pewność, że w jego okolicy działa co najmniej kilku fachowców. Pozycjonowanie jest właśnie po to, by strona internetowa konkretnego specjalisty była w tak zwanym TOP 10 w wyszukiwarce Google.

Jak skutecznie wypozycjonować kardiologa?

Bez względu na to czy mamy do czynienia z renomowanym czy dopiero początkującym kardiologiem jego strona internetowa powinna być ciekawa, unikalna i czytelna. Jedną z najważniejszych kwestii w pozycjonowaniu jest stworzenie witryny pod kątem SEO. Mówiąc najprościej chodzi o to by wszystkie znajdujące się na stronie treści były zgodne z normami wytyczonymi przez jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek. Jak wiadomo branża medyczna ma swoje prawa i jeżeli lekarz decyduje się już na założenie własnej strony, to dobrze gdy cały jej projekt jest ściśle powiązany właśnie z daną specjalizacją. Wszystkie treści, grafiki, logo, porady i wskazówki muszą nawiązywać do kardiologii. Jeśli użytkownik chociażby przez przypadek zajrzy na taką stronę, to jego pierwszym skojarzeniem powinna być właśnie ta specjalizacja. W zapewnieniu spójności i zgodności może pomóc kilka zabiegów optymalizacyjnych. W ich skład wchodzi przede wszystkim:

-stworzenie kodu źródłowego strony, który umożliwi jak najszybsze załadowanie witryny;

-wybór grafik ściśle powiązanych ze specjalizacją lekarską jaką jest kardiologia;

-umieszczanie unikalnych, czytelnych i przejrzystych treści;

Strona responsywna- czyli witryna dedykowana urządzeniom mobilnym

W XXI wieku większość użytkowników z internetu korzysta na smartfonach i tabletach. Nic w tym dziwnego. W końcu komórka jest naszym nieodłącznym elementem, zawsze mamy ją w zasięgu ręki i coraz chętniej zamiast włączać komputer, po prostu uruchamiamy wyszukiwarkę Google na swoim telefonie. Jeśli chodzi o wypozycjonowanie strony kardiologa, to jednym z kluczowych wariantów wpływających na odniesienie sukcesu jest stworzenie strony responsywnej. Mówiąc krótko, witryna powinna wyświetlać się na tabletach, telefonach i innych urządzeniach mobilnych. Dzięki temu rozwiązaniu, kardiolog będzie mieć większe szanse na zdobywanie nowych pacjentów. Dobrą opcją jest także uruchomienie na stronie aplikacji umożliwiającej na przykład rejestrację online. Równie sprawdzonym i coraz powszechniejszym rozwiązaniem na pozycjonowanie strony kardiologa będzie dodanie jego wizytówki do map Google. Procedura jest bardzo prosta, a efekty mogą naprawdę pozytywnie zaskoczyć.

Interesujące słowa kluczowe

Nadal zastanawiasz się nad tym jak skutecznie wypozycjonować kardiologa? Poza wymienionymi wyżej zabiegami zwróć także uwagę na dobór istotnych słów kluczowych. W tym przypadku dobrze jest postawić na tak zwaną lokalizację, do danej frazy można dodać miasto w którym działa kardiolog. Jak już wcześniej wspomniano specjalizacja ta jest dosyć powszechna, a pacjenci szukają prywatnych gabinetów, szpitali i ośrodków zdrowia zlokalizowanych jak najbliżej swojego miejsca zamieszkania. O ile do lekarza bardzo rzadkiej specjalizacji jesteśmy wstanie pojechać nawet kilkaset kilometrów, o tyle kardiologa chcemy mieć pod ręką. Jeśli chodzi o sam wybór fraz kluczowych, to możemy postawić także na tak zwane „długie ogony”. Czyli na frazy wskazujące nie tylko specjalizację i miasto, ale także imię i nazwisko lekarza oraz na słowa wskazujące leczenie konkretnych schorzeń. Warto postawić się w roli pacjentów i zastanowić nad tym co sami wpisalibyśmy w wyszukiwarkę szukając dobrego kardiologa.

Blogi i portale społecznościowe

Osoby, które po raz pierwszy będą wybierać się na wizytę do kardiologa z pewnością chętnie sprawdzą kim dokładnie jest dany specjalista. I tu z pomocą może przyjść regularnie prowadzony blog oraz dodawanie wpisów na portalach społecznościowych. Lekarz poprzez teksty na blogu nawiązuje poniekąd relacje ze swoimi pacjentami. Może pisać tam o swoich osiągnięciach, o wykorzystywanych metodach leczenia i o innowacjach w swojej specjalizacji. Dobrze również, gdy linki do jego strony prowadzą nie tylko z bloga, ale także z różnych merytorycznych stron branżowych. Z kolei portale społecznościowe, to dobre miejsce na udzielanie odpowiedzi na tematy związane z kardiologią oraz na wszystkie kwestie dotyczące rejestracji, przyjmowania i leczenia pacjentów.

Post Author:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *